В нараді взяли участь: В.о. генерального директора Клюка М.І., технічний директор-перший заступник генерального директора Акімов О.А., заступник генерального директора з виробничих питань Дяченко А.П., директор з МТП, транспорту, тендерних закупівель і збуту продукції Кохан С.М., директор з виробництва Солонинка П.І., в. о. головного маркшейдера Шведа С.М, провідний інженер Чукас А.Д., директор шахти «Великомостівська» Суворов С.М., заступник директора з виробництва Гнатів В.Я, начальник видобувної дільниці №3 Потопа А.Ф.
На нараді було заслухано директора з виробництва Солонинку П.І., який доповів, що на даний час видобуток вугілля по шахті ведеться лавами №№ 413, 414 з випередженням лави №413 на 300 метрів по 413 конвеєрному штреку. Транспортування вугілля з лави №414 здійснюється чотирма скребковими конвеєрами типу СП-202 до грузової свердловини. Нестабільна роботи лави №414 пов’язана з високою аварійністю на скребкових конвеєрах, незадовільним станом 413 конвеєрного штреку в проміжку між лавами, високою трудомісткістю робіт по доставці лісоматеріалів, обладнання, запчастин до лави №414. Крім того недостатня кількість вагонного парку, зношеність електровозних батарей ТЖН-115, незадовільний стан стрічки на позиції №16 техкомплексу шахти є стримуючими факторами стабільної роботи шахти в цілому.
Начальник видобувної дільниці №3 шахти «Великомостівська» Потопа А.Ф. доповів, що після завершення процесу наростки секцій 2М-87 в лаві №414 ( до 10 березня ) можна очікувати покращення роботи лави через можливість проведення якісних ремонтів механізмів і обладнання в першу зміну та випробування механізмів під навантаженням. Необхідна допомога у придбанні запасних частин для обладнання і механізмів, елементів скріплення ланцюгів СП-202, шлангів, БУСів для гідравлічної системи мехкомплекса лави. Крім того необхідні рештаки СП-202 і ланцюг для переходу на нову грузову свердловину.
Директор шахти «Великомостівська» Суворов С.М доповів, що через перехід 111 розвідувальним штреком геологічного порушення збільшилась кількість породи з прохідницького вибою, що призвело до зменшення швидкості обігу вагонів та затримки забезпечення лав порожняком. Для відновлення робіт по проведенню просіку по 413 конвеєрному штреку, його підсиленню та роботи лав необхідно щодобово 20м3 лісоматеріалів. Для покращення роботи лави №414 необхідно вирішити питання анкерування вибою при роботі лави в зонах тріщинуватості порід, разово вирішити питання мінімального забезпечення елементами скріплення ланцюга конвеєрів СП-202, відсікачів і запчастин для редукторів СП-202.
Заступник генерального директора з виробничих питань Дяченко А.П. зауважив, що аналіз роботи лав №№413 і 414 з вересня 2011 року показав щомісячне збільшення посування лави №413, що на даний час привело до існуючого розриву між лавами в 300 метрів і пов’язаних з цим ускладненнями для лави №414. На даній нараді ми повинні визначитись з заходами щодо покращення роботи лави №414 і стабілізації роботи шахти в цілому.
Заступник директора з виробництва Гнатів В.Я додав, що організація робіт по вуглевидобутку у лаві №414 по вихідним дням не дала бажаного результату через високу аварійність на конвеєрах по 413 конвеєрному штреку.
В.о. генерального директора Клюка М.І. підсумував, що стан справ на даний час по відпрацюванню лав №№413, 414 показує, що пріоритетним завданням є забезпечення режиму роботи лав – одна смуга по лаві №413, три смуги – по лаві №414, звісно при забезпеченні запчастинами і лісоматеріалами. Це дозволить скоротити розрив між лавами і стабілізувати роботу шахти в цілому.
Після обміну думками та обговорення
Вирішили:
1. Директору з МТП, транспорту, тендерних закупівель і збуту продукції
Кохану С.М.:
1.1. Вирішити питання разового забезпечення ВП «Шахта «Великомостівська» запчастинами і матеріалами:
- болт М20х80 – 50 кг;
- провушини ланцюга СП-202 – 100 шт.;
- відсікач редуктора СП-202 – 6 шт.;
- турбомуфта СП-202 – 1 шт.;
- сталь арматурна 0 20 мм – 500 кг;
- підшипники – по заявці шахти.
Термін виконання – 1 – 2. 03.2012 р. 1.2.При поступленні кредитних коштів вирішити питання придбання для шахти:
- акумуляторні електровозні батареї ТЖН-115 – 2 шт.;
- конвеєрна стрічка 1000 мм на позицію №16 техкомплексу – 40 м.;
- елементи гідравліки мехкомплекса 2М-87 – по заявці шахти;
- рештаки СП-202 – 50 шт.;
- ланцюг СП-202 – 50 м;
- гідродвигун ДП -510 і насос НП-120 – 1 комплект.
2. Заступнику генерального директора з виробничих питань Дяченко А.П. розробити графік чергувань спеціалістів ДП «Львіввугілля» в лавах №№ 413, 414 з 29.02.2012 року для надання практичної допомоги в організації робіт.
3. Директору ВП «Шахта «Великомостівська» Суворову С.М.:
3.1. Розробити графік чергувань ІТП шахти в лавах №№413,414 та надати
у виробничу дирекцію ДП «Львіввугілля».
Термін виконання -29.02.2012 р.
3.2. Надати заявку на необхідні запчастини і матеріали для приведення у
належний технічний стан конвеєрного ланцюжка по 413 конвеєрного штреку та
гідравлічної частини мехкомплексу лави №414.
Термін виконання – 1.03.2012 р.
3.3. Надати пропозиції по придбанню лісоматеріалів за вугілля.
4. В.о. головного маркшейдера Шведі С.М. підготовити сумісний план
МІ: 1000 відпрацювання лав №413, 414.