Контакти

Завідувач відділу інтернет сайту

тел. +38(03257)2-32-39

E-mail:

shahtar_galich@meta.ua

Гаряча лінія

Телефон для звернення громадян та працівників

тел. +38(03257)2-04-59

E-mail адрес для листів гарячої лінії:

lvug-gariacha@meta.ua

Відповіді на звернення можна прочитати в розділі інформація або за вказаним посиланням

Відповіді

Авторизація
Календар
Травень 2020
П В С Ч П С Н
« Кві   Чер »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів

У травні 2020 року на шахті «Відродження» оконтурено запаси лави №434 пласта n8 «Межирічанський». Довжина виймального стовпа становить 1100 м, довжина лави – 201 м.

Оскільки лава розташована у північно-західному крилі шахтного поля і йде вздовж цілика від технічної межі з шахтою «Степова», то у процесі ведення підготовчих робіт велике значення мали часті та точні маркшейдерські розрахунки.

Підготовка лави розпочалася ще у 2015 році, коли програмою розвитку гірничих робіт було передбачено засічку та проведення прохідницьких вибоїв. Зокрема, потрібно було прокласти 434 конвеєрний штрек довжиною 1630 м, 434 бортовий штрек довжиною 1375м та оконтурюючий штрек завдовжки 201 м.

Перші метри 434 конвеєрного штрека прокладено у грудні 2015 року, у січні минулого року завершено його проведення. Роботи по проведенню 434 бортового штреку розпочали у березні 2018 року. Оконтурюючий штрек був проведений з лютого по травень 2019 року. 434 бортовий штрек збився з 434 оконтурюючим штреком у травні 2020 року. Загальна довжина підготовчих виробок сягнула 3206 м.

МИКЛЮШ-ссссс

Варто наголосити, що вирішальне значення у точності збійки мав маркшейдерський супровід підготовчих робіт. Маркшейдерська служба на чолі з Богданом Миклюшем на високому рівні виконала польові вимірювання, провела ґрунтовну планово-графічну підготовку проведення прохідницьких вибоїв. Основними ускладнюючими факторами при підготовці лави стали: небезпечна зона по прориву води від затоплених виробок пласта n8в «Тонкий-ІІІ», яку ліквідовували методом буріння водоспускних свердловин по мірі посування підготовчих вибоїв та шість порушень з амплітудою 1,2м-5,5м по конвеєрному та бортовому штреках.

маркш-сайт

Увесь комплекс маркшейдерських робіт, постійний прискіпливий контроль за дотриманням проєктних напрямків дали достойний результат – збійка штреків пройшла, як-то кажуть, сантиметр в сантиметр.