Контакти

ДП «Львіввугілля»

вул. Б. Хмельницького 26, м.Сокаль, Червоноградський р-н, Львівська обл., Україна, 80001

E-mail: lvug@bis.net.ua

тел. +38(03257)2-32-39

Гаряча лінія

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

Телефон для звернення:

+38(03257)2-04-59

Календар
Лютий 2022
П В С Ч П С Н
« Січ   Бер »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
Авторизація
Архів

34567Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року №15 (із змінами) працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання і перевірку знань із питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки в разі аварії.

Враховуючи вищенаведене по ДП «Львіввугілля» був виданий наказ №08 від 10.01.2022 року про створення комісії під головуванням в.о. технічного директора – першого заступника генерального директора ДП «Львіввугілля» – Олександра САФОНОВА, та членів комісії заступника генерального директора з охорони праці ДП «Львіввугілля» – Валерія СОКОЛОВСЬКОГО, начальника відділу служби охорони праці ДП «Львіввугілля» – Віталія ВАНДЗЬО, для перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої медичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (загальний курс з ОП). Також до складу комісії входив представник Головного управління Держпраці у Львівській області – Начальник управління гірничого нагляду  Володимир ОСАДЦЯ.

Перевірка знань проходила безпосередньо на шахтах ДП «Львіввугілля». Всього було перевірено знання у 92-х  інженерно-технічних працівників.

Директором ВП «Червоноградський УКК» ДП «Львіввугілля» – Григорієм МОЧУЛЬСЬКИМ було підготовлено навчальні аудиторії для перевірки знань з питань охорони праці у працівників допоміжних відокремлених підрозділів ДП «Львіввугілля». Відповідно перевірку знань провели у 16 працівників.